I. Smluvní strany 1. provozovatel: AB Academy s.r.o. IČ: 171 84 304 DIČ: CZ17184304, Sídlo společnosti: Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha 1
2. objednatel (osoba přihlášená na kurz, od zahájení kurzu- účastník kurzu) II. Předmět smlouvy - Předmětem plnění je výuka rekvalifikačních, vzdělávacích a doplňkových kurzů a dále provádění zkoušek z profesní kvalifikace ve vybraných oborech.
- Provozovatel se zavazuje zajistit rekvalifikační kurz nebo jiný kurz dle nabídky provozovatele v souladu s potvrzenou přihláškou objednatele při naplnění minimálního počtu osob na kurz a na základě úhrady kurzovného a umožnit objednateli účast na takovém kurzu.
- Objednatel je povinen se seznámit s učebním plánem kurzu, nebo zkoušek, popisem kurzu, zkoušek a dalšími informacemi týkajících se osnov, výuky na kurzu a vybavení kurzu, uvedených u každého konkrétního kurzu na stránkách https://www.abacademy.cz
- Vyplněním přihlášky na kurz (elektronicky prostřednictvím objednávkového systému nebo osobně přímo ve školícím středisku) souhlasí objednatel s uvedeným v bodě 2. této smlouvy a objednatel nemá právo požadovat změnu výše uvedeného dle svých potřeb a požadavků.
- Objednatel se zavazuje uhradit provozovateli cenu za účast na kurzu („kurzovné“) podle aktuálního ceníku.
- Počet účastníků kurzu pro jejich realizaci činí minimálně 2 osoby.
III. Vznik smlouvy - Objednávku účasti na kurzu lze učinit elektronicky, prostřednictvím objednávkového systému (závazná přihláška na kurz) na internetových stránkách: https://www.abacademy.cz/cs/content/prihlaska-kurz nebo vyplněním objednávky přímo v provozovně na adrese Cimburkova 376/5, Praha 3 / Mikoláše Alše 2099/8, Most, nebo po telefonické domluvě na 777042802
- Po zadání objednávky prostřednictvím objednávkového systému na internetových stránkách provozovatele je zaevidování přihlášky potvrzeno obratem na email automatickým systémem provozovatele. Potvrzení objednávky obsahuje výzvu k úhradě kurzu s údaji k provedení platby kurzovného.
- Smlouva mezi provozovatelem a objednatelem (dále „smlouva“) nabývá účinnosti, nevyplývá-li ze smlouvy jinak, v okamžiku úhrady peněz na účet provozovatele a to za podmínek upravených Smluvními podmínkami pro pořádání kurzů, není-li sjednáno jinak.
- Úhradou a vyplněním přihlášky na kurz objednatel potvrzuje, že souhlasí se Smluvními podmínkami pro pořádání kurzů a objednatel je se seznámen s učebním plánem kurzu, nebo zkoušek, popisem kurzu, zkoušek a dalšími informacemi týkajících se osnov, výuky na kurzu a vybavení kurzu, uvedených u každého konkrétního kurzu na stránkách: https://www.abacademy.cz
IV. Cena - kurzovné - Cena kurzu je vždy uvedena u jednotlivých kurzů, na které se objednatel odesláním vyplněné přihlášky přihlašuje.
- Objednatel se zavazuje uhradit provozovateli kurzovné ve výši stanovené v nabídce provozovatele zveřejněné na internetových stránkách https://www.abacademy.cz/cs/content/prihlaska-kurz, platné v době učinění objednávky objednatelem.
- Pokud má objednavatel dohodu s úřadem práce bude kurzovné hrazeno úřadem práce.
- V případě neuhrazení takto určeného kurzovného (záloha na kurz) nenabývá smlouva účinnosti.
- Zákazník se zavazuje uhradit kurzovné bezhotovostním převodem na účet provozovatele, převodem nebo přes PayPal po vyplnění objednávky na https://www.abacademy.cz/cs/content/prihlaska-kurz, v souladu s pokyny provozovatele uvedenými v potvrzení objednávky.
- Není-li kurzovné uhrazeno provozovateli řádně a včas, nevznikají zákazníkovi ani příjemci služeb jakákoli práva ze smlouvy. V takovém případě je provozovatel oprávněn odmítnout zákazníkovi účast na kurzu.
- Vyplněním a odesláním přihlášky je objednatel zařazen do evidence zájemců, místo na kurzu se rezervuje až po zaplacení kurzovného.
- Kurzovné je splatná nejpozději 5 dní po vyplnění přihlášky. V případě, že přihlášku vyplní v době kratší, než 5 dnů do zahájení kurzu musí úhrada být provedena před započetím kurzu.
- Výjimku lze domluvit pouze osobně a to telefonicky na čísle +420 777042802.
V. Práva a povinnosti smluvních stran - Účastníci kurzu jsou povinni po dobu konání kurzu dodržovat pokyny provozovatele a jeho lektora.
- Minimální věk účastníků – 18 let.
- Účastník kurzu je povinen dostavit se ve sjednaném termínu na místo konání kurzu.
- Účastníci kurzu jsou povinni dodržovat pravidla bezpečnosti práce a ochrany zdraví v souladu s platnými právními předpisy a zvláště dbát na bezpečnost a ochranu zdraví ostatních účastníků kurzu.
- Účast na kurzu pod vlivem drog nebo omamných látek je na kurzu provozovatele zakázána.
- Lektor je oprávněn vyloučit z účasti na konání kurzu účastníky, kteří porušují pravidla bezpečnosti práce a ochrany zdraví či pokyny lektora a ty, u kterých lze důvodně předpokládat, že jsou pod vlivem drog nebo omamných látek. V takovém případě nemá účastník kurzu nárok na vrácení kurzovného ani jeho části.
- Lektor je oprávněn vyloučit z účasti na konání kurzu účastníka/y, kteří svým nevhodným chováním narušují průběh výuky, neplní pokyny lektora a nespolupracují při výuce. Takový účastník bude vyzván nejdříve k nápravě ústně, po opakovaném narušování výuky, nebo nerespektování požadavků lektora bude upozorněn písemně a následně při dalším porušování z kurzu vyloučen s úhradou pokuty 5 000 Kč, bez nároku na vrácení kurzovného nebo jeho části.
- Účastníci kurzu musí respektovat roli učitele. Není možné na učitele křičet, urážet je, ponižovat.
- Účastníci kurzu mohou ve škole vykonávat pouze obor uvedený ve smlouvě o školení.
- Praktickou část jiného oboru, který není uveden ve smlouvě o školení, nelze vykonávat.
- Zdravotnické oblečení je zákazano na kurzéch.
- Během lekcí je zakazano konzumovat jídla a pití.
- Účastníci kurzu musí na konci vyučování opustit školu, není možné se ve škole zdržovat.
- Účastníci kurzu nemohou během praktické části získat finanční náhradu od modelek.
- Učitelé nepřijímají dárky (suvenýry, bonusové karty, čokolády, sladkosti, květiny, apod.) ani v průběhu kurzu, ani na konci kurzu.
- Účastník kurzu je povinen sám posoudit, zda je zdravotně a fyzicky způsobilý k bezpečnému absolvování kurzu. Účastník kurzu prohlašuje, že je, stejně jako příjemce služby, zdravotně a fyzicky způsobilý k bezpečnému absolvování kurzu. Pokud je účast na kurzu podmíněna předložením zdravotního průkazu musí si ho objednavatel nechat před nástupem do kurzu vystavit u svého obvodního lékaře.
- Účastník kurzu či příjemce služby je povinen před zahájením kurzu informovat lektora o případných zdravotních omezeních (alergie apod.), kterými trpí a které je třeba zohlednit v průběhu kurzu.
- Provozovatel neručí za věci účastníků kurzu či příjemce služby přinesené do provozovny nebo na jiné místo konání akce pořádané provozovatelem.
- Provozovatel kurzu se zavazuje vést kurz dle jeho popisu, uvedeného na stránkách https://www.abacademy.cz a poskytnout objednatelům kurzu pracovní pomůcky a přístroje a vše potřebné k výuce daného konkrétního kurzu, není-li podmínkách kurzu uvedeno jinak. Po ukončení kurzu vystavit a předat absolventům kurzů certifikáty, nebo osvědčení o účasti v kurzu, v případě zkoušky osvědčení o absolvování zkoušek.
- Provozovatel kurzu obeznámí účastníky kurzu s pravidly bezpečnosti práce a ochrany zdraví v souladu s platnými právními předpisy a zvláště upozorní na nutnost dbát na bezpečnost a ochranu zdraví ostatních účastníků kurzu.
- Výuka neprobíhá ve dnech státních svátků, vánočních prázdnin a o Velikonočním pondělí, případně v dalších dnech uvedených při nástupu do kurzu.
- Výuka rekvalifikačních kurzů směřuje k přípravě pro zkoušky z profesní kvalifikace. Rekvalifikační kurzy jsou akreditované Ministerstvem školství.
- Konání zkoušek z profesní kvalifikace je dáno podmínkami Ministerstva zdravotnictví.
- Po kurzu se koná zkouška. Po úspěšném absolvování zkoušky již účastníci nemohou navštěvovat školu.
VI. Zrušení kurzu ze strany provozovatele a zrušení účasti na kurzu objednavatelem - Provozovatel je oprávněn, kdykoliv zrušit konání kurzu a to zejména v těchto případech:
- kurz není obsazen minimálně dvěma osobami;
- lektor nebude schopen z důvodu pracovní neschopnosti či jiného závažného důvodu zajistit vedení kurzu
- konání kurzu bude bránit jiná závažná překážka (např. havárie v provozovně, vyšší moc).
- V případě, že ze strany dodavatele kurzu dojte ke změně termínu kurzu, nebo zrušení kurzu, je dodavatel povinen objednavateli nabídnout nový termín. O tomto je objednatel kurzu informován e-mailem.
- Objednatel, či příjemce služby má právo odstoupit od smlouvy / registrační přihláška na kurz, uzavřené distančním způsobem nebo v provozovně, do 10 dnů ode dne uzavření smlouvy o školení.
- V případě, že objednatel nemůže na kurz nastoupit ze zdravotních důvodů a předloží kopii dokladu od lékaře, může si zvolit náhradní termín objednaného kurzu, nebo jiný kurz, nejdéle do 6 měsíců od data podání přihlášky.
- Zrušení kurzu ze strany provozovatele a zrušení účasti na kurzu dle smluvních podmínek pro pořádání kurzů, je provozovatel oprávněn účtovat zákazníkovi storno poplatek v plné výši kurzovného, na který mu vzniká nárok v této paušální částce. Storno poplatek představuje paušální plnění včetně případné náhrady škody bez přímé souvislosti s jakoukoliv službou poskytovanou za protiplnění.
- Od smlouvy může objednatel odstoupit, jen jestliže je to stanoveno v zákoně nebo ve Smluvních podmínkách pro pořádání kurzů.
VII. Reklamace - V případě, že má účastník kurzu jakékoliv dotazy, výhrady ohledně plnění kurzu ze strany provozovatele, je povinen o tomto informovat provozovatele osobně a včas, „bez zbytečného odkladu“ a vyžádat si případné vysvětlení, nebo nápravu. Na jakékoliv reklamace bez předchozího postupu a zejména až v době, blížící se ukončení kurzu nebude brán ze strany provozovatele ohled.
- Důvodem reklamace nemohou být používané studijní materiály, skutečnost, že v kurzu byl vyměněn lektor, a časová dispozice výuky. Důvodem reklamace také nemohou být skutečnosti, které byly studentovi známy před vznikem smluvního vztahu, např. místo výuky, cena za výuku a podobně.
VIII. Ochrana osobních údajů - Vyplněním a odesláním přihlášky na vybraný kurz objednavatel, či příjemce služby uděluje v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, provozovateli souhlas se zpracováním údajů, uvedených v přihlášce za účelem zařazení do databáze klientů a zasílání informací o nabídkách provozovatele po dobu trvání podnikání provozovatele.
- Udělení souhlasu je dobrovolné. Poskytnuté údaje nebudou zpracován prostřednictvím třetích osob s vyjímkou Ministerstva školství a Ministerstva zdravotnictví kam musí zasílat údaje o absolventech kurzu. Bez zaslání těchto údajů nelze však vystavit platné certifikáty o absolvování zkoušek. Souhlas je udělen na dobu do jeho odvolání. Souhlas lze kdykoli odvolat e-mailem na info@abacademy.cz, nebo telefonicky na tel. 777042802
IX. Závěrečná ustanovení - Veškeré texty, ilustrace, grafika a fotografie obsažené v materiálech a na internetových stránkách a dalších, prezentované na kurzech podléhají autorským právům a nesmí být kopírovány nebo používány dále bez výslovného písemného souhlasu provozovatele.
- Na kurzech je zakázáno fotit, pořizovat jakékoli video nebo audio nahrávky.
- Fotografie použité v informačních a marketingových materiálech jsou pouze informační a mohou se ve skutečnosti lišit.
- Objednatel či příjemce služby je povinen neprodleně oznámit provozovateli jakékoliv změny svých identifikačních, fakturačních a kontaktních údajů, které by mohly mít vliv na poskytnutí služby.
- Práva a povinnosti smluvních stran výslovně neupravené v těchto podmínkách se řídí obecně platnými právními předpisy v platném znění.
- Provozovatel je oprávněn podle vlastního uvážení doplňovat a aktualizovat tyto Smluvní podmínky pro pořádání kurzů. O takovéto změně provozovatel informuje druhou smluvní stranu nejpozději 10 dnů před účinností změn. Druhá smluvní strana může do 10 dnů ode dne oznámení těchto změn vyjádřit nesouhlas se změnou smluvních podmínek, v opačném případě se doplněné či aktualizované Smluvní podmínky pro pořádání kurzů aplikují na smluvní vztah mezi smluvními stranami. V případě nesouhlasu se změnou smluvních podmínek pro pořádání kurzů je druhá smluvní strana oprávněna do 10 dnů ode dne oznámení změn od smlouvy odstoupit.
- Ve smyslu § 273 Obchodního zákoníku se tyto obchodní podmínky považují za Všeobecné obchodní podmínky společnosti AB Academy s.r.o. se sídlem Rybná 716/24, Staré Město, 110 00 Praha 1 jsou platné ode dne 1. 7. 2023. Jakékoli změny těchto obchodních podmínek budou prováděny pouze v písemné formě.
- V případě jakéhokoliv dotazu k výše uvedenému textu kontaktujte prosím provozovatele.
|
Vstupní předpoklady (RK Pedikérka a nehtová designérka, Manikérka a nehtová designérka): - ukončené základní vzdělání;
- zdravotní průkaz;
- minimální věk účastníků – 18 let;
Vstupní předpoklady (RK Kosmetička, RK Vizážistka): - věk nad 18 let;
- ukončené střední vzdělání;
- zdravotní průkaz;
- U RK Vizážistka - základní vzdělání;
Vstupní předpoklady (RK Odborník na permanentní make-up): - věk nad 18 let;
- výuční list nebo rekvalifikační kurz v oboru kosmetička nebo zkouška z profesní kvalifikace kosmetička, (pokud není, lze si kosmetiku dodělat u nás);
- kopie platného zdravotního průkazu.
Po zadání objednávky prostřednictvím objednávkového systému na internetových stránkách AB Academy s.r.o. je zaevidování přihlášky potvrzeno obratem na email automatickým systémem provozovatele. Potvrzení objednávky obsahuje výzvu k úhradě kurzu s údaji k provedení platby kurzovného. Co nesmí provádět podnikatel s živností kosmetička nebo porušení integrity kůže a může provádět pouze lékař ve zdravotnickém zařízení?
Botox a výplně, plazma pen (horká plazma typu JETT plasma, Plexr, Plasma liner, PHI ION atd.), odstraňování tetování laserem, používání přístrojů HIFU, SMAS, THERMAGE, LIFTERA….mnoho kosmetiček nebo odborníků s živností porušení integrity kůže provádí v salonech tyto výkony, přestože to právní předpisy v ČR ZAKAZUJÍ‼️ Kosmetička (kosmetolog), odborník s živností porušení integrity kůže, dokonce ani zdravotní sestra v rámci živnosti nesmí: - aplikovat botox, - používat plazma pen, HIFU, SMAS, THERMAGE, LIFTERA, - výplň kyselinou hyaluronovou, - provádět odstraňování tetování laserem ani používat plazma pen. - Ani kurz s certifikátem pro tuto činnost neopravňuje k těmto typům ošetření, pokud nejste lékař. Pouze lékař smí aplikovat botox a výplně a další zmíněná ošetření, a to výhradně ve schváleném zdravotnickém zařízení. Ani lékař nesmí tyto činnosti provádět mimo zdravotní zařízení, tzn. třeba v kosmetickém salonu. Sankce za neoprávněné provádění těchto činností mohou dosáhnout až 1.000.000 Kč. V případě poškození zdraví klientky, i neúmyslného, se může jednat také o trestný čin. Ověřte si vždy na Krajské hygienické stanici, co můžete v rámci své živnosti provádět a nezapomeňte, že na všechny činnosti a přístroje, které provádíte v salonu, musíte mít schválený provozní řád‼️ |